Račte vstoupit

ledna 28, 2021


Drazí! 

Vítejte a račte vstoupit. 

Možná vás zarazilo, proč už dlouho nic nepřistálo na mém starém blogu. No, nebudu vám lhát, moc jsem si nerozuměla s Wordpressem, který blokoval většinu funkcí. A taky jsem měla pocit, že to nikam nevede. Že tvořit jakýkoliv další texty je vlastně mrhání úložištěm a časem. 

Což je nejspíš úplná blbost, ale na podzim mi to tak přišlo. Pak jsem ale zase dostala hroznou chuť něco psát, cokoliv. A říkala jsem si, že Blogger by mohl být mnohem přátelštější platforma. A taky že jó! Sice mi zabralo možná až nesmyslný množství času si to tady vystavět, vymalovat (rozumějte - nastavit tu super tmavě zelenou barvu) a vyzdobit, ale teď je to ve fázi, kdy jsem spokojená. A tedy: je čas pustit se do psaní! 🖤

Těším se!

M.

P.S. O vymýšlení nového jména a slovech obecně zase někdy příště! 😇

You Might Also Like

0 komentářů

Moc děkuju za komentář! Nad vašimi slovy se jisto jistě převelice potěším!